۱۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با مهر مطرح کرد:

پیگیری بازسازی سینما پیروزی کرمانشاه/ نیازمند مجوز شهرداری هستیم

پیگیری بازسازی سینما پیروزی کرمانشاه/ نیازمند مجوز شهرداری هستیم

کرمانشاه- رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: بازسازی سینما پیروزی کرمانشاه با جدیت پیگیری شده که در این راستا نیازمند دریافت مجوزهایی از سوی شهرداری هستیم.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: استان کرمانشاه در عرصه های مختلف هنری از پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی برخوردار است و تلاش حوزه هنری استان نیز طی سال های اخیر بر کشف استعدادهای گوناگون این عرصه و تولید آثار ارزشمند بوده است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته توسط واحد آفرینش های حوزه هنری استان تا کنون آثار متعددی در عرصه چاپ کتاب، فیلم های انیمیشن، شعر، داستان و ..‌. تولید شده که این آثار بر پیشبرد اهداف انقلاب تاکید داشته اند.

سروری در ادامه از افتتاح بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری کرمانشاه طی یک ماه آینده خبر داد و افزود: ساخت این مجتمع در حوزه هنری از سال ۹۲ آغاز‌شده و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه تخصیص داده شده است و هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه مساحت حوزه هنری استان را یک هزار و ۶۰۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: کارگاه های آموزشی، صدابرداری، واحد موسیقی، هنرهای تجسمی،  شعر، ‌داستان حجم سازی و ... از جمله بخش های مجتمع فرهنگی و هنری کرمانشاه است.

 سروری در ادامه با اشاره به فروش خوب بلیط در سینماهای استان با اکران ۲ فیلم در ایام نوروز بیان کرد: امسال سینما آزادی با ۲ فیلم «من سالوادر نیستم» و «کوچه بی‌نام» ۶۹ میلیون تومان و ۷ برابر سال گذشته فروش داشته که این میزان فروش بی سابقه بوده است.  

سروری با اشاره به تلاش و رایزنی با مسئولان مربوطه استان جهت راه اندازی و ساخت سینما پیروزی کرمانشاه یادآور شد: در حال پیگیری ساخت مجتمع سینما پیروزی هستیم و مکاتبات لازم با ارشاد و شورای اسلامی انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز شهرداری برای مساعدت در ساخت این پروژه و صدور مجوز اقدامی نکرده است، گفت: ساختمان مخروبه این سینما می تواند خطری جدی برای شهروندانی که‌در این مسیر تردد دارند محسوب شود و اگر مجوز را کسب کنیم ساخت مجتمع سینما پیروزی با تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار تا پایان ۹۶ به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 3592629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha